1. UVODNE DOLOČBE
(1) Vse ponudbe, prodajne pogodbe, dobave in storitve, narejene na podlagi povpraševanj naših kupcev, urejajo ti splošni prodajni pogoji (SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI).
(2) Ponudba naših storitev je namenjena poslovnim kupcem in potrošnikom. Za namene teh SPLOŠNIH PRODAJNIH POGOJEV je (i) „poslovni kupec“ podjetje, za katerega se šteje pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost (3. odst. 1. čl. Zakona o varstvu potrošnikov, ZVPot) in (ii) „potrošnik“ fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti (2. odst. 1. člena ZVPot).
(3) Ponudba naših izdelkov končnim uporabnikom je namenjena prodaji na ozemlju Republike Slovenije.
(4) V primeru, da s kupcem sklenemo izrecni pisni dogovor, ki posamezne pravice in obveznosti urejajo drugače kot ti SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI, to ne vpliva na veljavnost ostalih določb teh SPLOŠNIH PRODAJNIH POGOJEV.
(5) Ti SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI so objavljeni na naši spletni strani.
2. PONUDBE IN NAROČILA
(1) Kupcu pripravimo ponudbo glede na specifikacijo storitve.
(2) Pogoje zagotavljamo v času veljavnosti ponudbe v navedenih datumih na spletnih straneh, v kolikor je zadostvo število prijav na izobraževanje.
(3) Storitve so oblikovane po potrebah izobraževanja, Skladno z Direktivo EU o pravicah potrošnikov, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh od datuma plačila ali sklenitve pogodbe za tečaj sporoči podjetju, da odstopa od pogodbe brez navajanja razlogov, razen v primerih, ko gre za storitve, ki so bile že izvedenein se jih je kupec udeležil. Če se kupec storitve ne udeleži zaradi višje sile se kotizacija ne vrača.
V kolikor se ugotovi, da je razlog izostanka upravičen se vplačilo kotizacije premesti na naslednji termin. Če se storitev začne izvajati s privolitvijo potrošnika pred potekom 14-dnevnega obdobja in kupec nato odstopi od pogodbe, je kupec odgovoren za plačilo storitve, ki je bila opravljena do trenutka odstopa.
(4) Zadostno število za izvedbo tečaja je 10 udeležencev, razen če tečaj predvideva manjše število udeležencev. V kolikor je število manjše od minimalno predvidenega in se odločimo tečaj izvesti, si pridružujemo del tečaja izvesti on-line, oziroma skrajšati ure praktičnega pouka.
(5) Darilni boni se lahko koristijo 1 leto od dneva nakupa.
3. CENE IN PLAČILO
(1) Cene so določene s ponudbo v času veljavnosti ponudbe ali s pogodbo o obročnem odplačevanju.
(2) Cene izdelkov so navedene v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
(3) Če ni dogovorjeno drugače, mora kupec plačati izdelke po predračunu na transakcijski račun podjetja.
(4) V primeru zamude s plačilom si pridržujemo pravico kupcu zaračunati zakonske zamudne obresti in vse stroške, ki nastanejo v zvezi z opominjanjem in izterjavo.
(5) Obročno plačevanje je možno preko aplikacije NLB Buy&Go, Flajšmanova 3, 1000 Ljubljana.
4. LASTNINSKE PRAVICE IN NADALJNA PRODAJA
(1) Izdelki, izročeni kupcu, ostanejo v naši lasti, dokler kupec ne plača celotne kupnine (vključno s pripadajočim DDV). Kupec pridobi lastninsko pravico na izročenih izdelkih s plačilom kupnine.
(2) Kupec do plačila kupnine z izročenimi izdelki ne sme razpolagati kot lastnik.
(3) Kupec mora z izdelki, glede katerih si pridržujemo lastninsko pravico, ravnati skrbno.
(4) Če kupnina ni plačana, lahko z odstopom od pogodbe zahtevamo vračilo izročenih izdelkov.
(5) Reproduciranje gradiva in drugega didaktičnega materiala, ki ga kupec pridobi na tečaju je strogo prepovedano. Gradivo ima lastninsko pravico in se uporablja samo na tečajih, ki jih organizira podjetje PHYSIO MEDICAL d.o.o.,.V kolikor se ugotovi, da se gradivo uporablja v namen izobraževanja na tečajih, ki niso organizirani s strani PHYSIO MEDICAL d.o.o. se nastali spor ureja na pristojnem sodišču.
5. PRAVICA INTELEKTUALNE LASTNINE
(1) Ponudnik ima vse potrebne pravice za trženje znamke in druge izdelke, ki se nahajajo na spletni strani. Znamke, ki se nahajajo na spletni strani, so zaščitene v skladu z nacionalno in mednarodno zakonodajo. V primeru zlorabe avtorskega dela, uporabnik kazensko in materialno odgovarja. Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko, je z zapisom zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic je ponudnik.
(2) Programi izobraževanja, vsebine, metode in materiali, uporabljeni v okviru tečajev, so zaščiteni z avtorskimi pravicami ali drugimi pravicami intelektualne lastnine. Brez izrecnega pisnega dovoljenja ponudnika je prepovedano kakršnokoli razmnoževanje, distribucija, javna predstavitev ali druga uporaba teh materialov.
6. POSTOPEK PRIJAVE
(1) Prijava na tečaje. Na tečaj masaže se prijavite s klikom na gumb “Prijavljam se”. Morebitne preklice naročil lahko oddate na naši spletni oziroma sporočite na naš elektronski naslov info@educational-training.si ali pa nas pokličete na 030 37 22 55. Pogodbe in druge listine se hranijo na sedežu podjetja, kjer so dostopne vsak delovni dan med 9. in 15. uro.
V kolikor potrošnik zboli se kotizacija prenese na drug termin.
(2) Plačilo storitev in popusti. Plačilo storitev je možno po predračunu, s kreditno kartico, s plačilom s kreditno kartico Diners na 24 obrokov ali s plačilom preko financiranja do 30 obrokov (NLB Buy&Go). Popusti so navedeni pri opisu artikla ali storitve.
(3) Pravica do odstopa prijave tečaja. Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih dneh od datuma plačila ali sklenitve pogodbe za tečaj podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe brez navajanja razlogov. Če se storitev začne izvajati s privolitvijo potrošnika pred potekom 14-dnevnega obdobja in potrošnik nato odstopi od pogodbe, je lahko odgovoren za plačilo sorazmernega dela storitve, ki je bila opravljena do trenutka obveščanja o odstopu. To vključuje vse stroške, ki so bili že nastali v zvezi z organizacijo tečaja in niso povratni. V primeru odstopa potrošnik nosi morebitne administrativne stroške odstopa v višini, ki je določena s cenikom prodajalca. Če je potrošnik storitev že poravnal in želi odstopiti od pogodbe, mora o nameravanem odstopu od pogodbe pisno obvestiti ponudnika na kontaktni e-naslov info@educational-training.si, kjer korektno navede podatke za vračilo kotizacije. Potrošnik je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri prekinitvi pogodbe. V kolikor potrošnik želi odstopiti od pogodbe po naveden roku (14 dni), mu vračilo kotizacije ne pripada. Potrošnik lahko zahteva drug produkt v protivrednosti že vplačane kotizacije.
Po opravljeni storitvi, ko je potrošnik v celoti koristil storitev in se je udeležil vseh srečanj izobraževanja, odstop od pogodbe ni možen.
7. ODGOVORNOST
(1) Ne odgovarjamo za škodo, ki bi nastala kupcu kot posledica kupčevih zamud pri izpolnjevanju pogodbenih obveznosti ali zaradi nepravilnih ali netočnih podatkov, specifikacij oziroma informacij, ki jih je posredoval kupec.
(2) Ne odgovarjamo za škodo, ki nastane, če se izdelek ne uporablja v skladu z navodili ali v skladu s predvideno rabo.
(3) Ne odgovarjamo zaradi nemožnosti izpolnitve zaradi višje sile, ukrepov državnih organov ali drugih dogodkov, ki jih ni mogoče preprečiti, odpraviti ali se jim izogniti (t. j. okoliščin, na katere ne moremo vplivati).
(4) Prodajalec ni odgovoren za posredno, naključno, posebno ali posledično škodo, ki izhaja iz ali je povezana s temi pogoji ali uporabo ali nezmožnostjo uporabe izdelkov ali storitev, razen v primerih, ko to izhaja iz namernih kršitev ali grobe malomarnosti.
8. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
(1) Hranimo in obdelujemo zgolj podatke, ki so potrebni za izpolnitev naročila, v obsegu, ki ga dovoljuje veljavna zakonodaja. Podrobnosti so določene v Politiki zasebnosti, ki je dostopna na naši spletni strani https://educational-training.si/izjava-o-varstvu-podatkov/.
9. POTROŠNIŠKI SPORI, VELJAVNO PRAVO IN PRISTOJNA SODIŠČA
(1) Kupec – potrošnik ima možnost, da v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov v primeru težav pri podjetju sproži pritožbeni postopek. Pritožbo kupec – potrošnik pošlje na e-naslov info@educational-training. Morebitno pritožbo kupca – potrošnika bomo obravnavali hitro in vam odgovor posredovali najpozneje v 8 dneh po njenem prejemu.
(2) Ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletno platformo Evropsko komisije za spletno reševanje sporov najdete na naslednji povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
(3) V zvezi s pogodbenim razmerjem s kupcem in temi SPLOŠNIMI PRODAJNIMI POGOJI se uporablja pravo Republike Slovenije, skladno s katerim se bodo pogodbena razmerja in SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI tudi razlagali.
(4) Za razmerja med pogodbenima strankama, ki niso urejena z naročilom oz. prodajno pogodbo in temi SPLOŠNI PRODAJNIMI POGOJI, veljajo določila Obligacijskega zakonika oziroma v primeru, da je kupec potrošnik, tudi določila Zakona o varstvu potrošnikov. Če posamezna določba SPLOŠNIH PRODAJNIH POGOJEV ni v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov, se za razmerja s kupcem – potrošnikom uporabijo določila Zakon o varstvu potrošnikov.
(5) Konvencija Združenih narodov o pogodbah o mednarodni prodaji blaga (CISG) se za razmerja med pogodbenima strankama ne uporablja.
(6) Prodajalec si pridržuje pravico do spreminjanja teh splošnih prodajnih pogojev kadar koli, z učinkom v prihodnosti. O vsaki spremembi in njenem datumu uveljavitve bodo stranke obveščene na primeren način.
10. DODATEK K SPLOŠNIM POGOJEM
(1) Dodatne storitve: V primeru, da stranka zahteva dodatne storitve, ki niso del standardne ponudbe (npr. izdaja certifikatov v tujem jeziku, ponatis certifikatov), se te storitve zaračunajo skladno s cenikom, ki bo stranki predložen ob naročilu teh storitev. Detajli in stroški teh storitev bodo pred izvedbo jasno komunicirani in potrebna bo pisna potrditev stranke.
PHYSIO MEDICAL d.o.o.
Portorož, dne 10.10.2025