Samomasaža

samomasaza-vrata
samomasaža-5-nasvetov

Samomasaža je odlična metoda za izboljšanje stanja, kadar se počutite napete in boleče. Za določena stanja ni vedno potrebno obiskati maserja, saj si lahko sami pomagate. Če želite tudi vi preizkusiti masažo, je koristno, da se seznanite z nekaj tehnikami, ki bodo prinesle čim boljše rezultate.

Samomasaža prinaša številne koristi, med katerimi so:

  1. Zmanjšanje stresa in napetosti
  2. Olajšanje glavobolov
  3. Pomoč pri prebavnih težavah
  4. Sprostitev napetih in utrujenih mišic
  5. Zmanjšanje bolečin

Če redno obiskujete profesionalnega maserja, vam lahko samomasaža med terapijami še dodatno izboljša stanje in podaljša učinke masaže.

V nadaljevanju bomo predstavili tehnike, ki vam lahko pomagajo odpraviti najpogostejše bolečine in težave, kot so bolečine v glavi, vratu, zgornjem in spodnjem delu hrbta ter občutek zaprtosti. Ena od tehnik za samopomoč je samomasaža vratu.

samomasaza-trebuha

SAMOMASAŽA VRATU

Bolečine v vratu se pogosto pojavljajo zaradi slabe drže in ponavljajočih se gibov, ki so del našega vsakdana. Lahko jih povzroča sključena drža med uporabo telefona ali računalnika, branje v postelji brez ustrezne podpore za vrat ipd.

Če imate napet in boleč vrat, vam bodo samomasaže naslednje tehnike koristile:

  1. Sedite vzravnano in spustite ramena stran od ušes.
  2. Nežno potipajte in pobožajte vrat ter poiščite boleče in občutljive točke.
  3. S prsti nežno pritiskajte in krožite, najprej v eno smer, nato v drugo.
  4. Samomasaža se izvaja približno 3-5 minut.

Z zgornjimi tehnikami boste sprostili napetost in bolečino v vratu. Samomasaža je sicer varna praksa, priporočljivo pa je, da se pred samomasažo posvetujete z zdravnikom ali izkušenim maserjem, še posebej, če imate kakršnekoli zdravstvene težave ali poškodbe.

samomasaza-pripomocek

Samomasaža in kontraindikacije

Pri samomasaži je pomembno upoštevati tudi morebitne kontraindikacije, ki pomenijo, da se masaže ne sme izvajati v določenih primerih. Če imate katerega od naslednjih pogojev, se je priporočljivo posvetovati z zdravnikom ali strokovnjakom pred začetkom tretmaja.

  1. Akutne poškodbe: Če imate sveže poškodbe, kot so zlomi kosti, zvin gležnja, huda modrica ali poškodba mišice, je priporočljivo, da se izogibate masaži na prizadetem območju. Najprej počakajte, da se poškodba dovolj zaceli, preden začnete s samomasažo.
  2. Vnetja in okužbe: Če imate vnetje ali okužbo na koži, na primer vnetje kože, ekcem, glivično okužbo ali odprte rane, je pomembno preprečiti masažo na prizadetem območju. Masaža lahko poslabša stanje ali razširi okužbo na druge dele telesa.
  3. Kožne bolezni: Pri določenih kožnih boleznih, kot so psoriaza, dermatitis ali kožni izpuščaji, je potrebna previdnost pri masaži. Masaža lahko draži in poslabša kožne bolezni, zato se posvetujte s svojim zdravnikom ali dermatologom, preden začnete s samomasažo.
  4. Zdravstvena stanja: Pri nekaterih zdravstvenih stanjih, kot so srčne bolezni, visok krvni tlak, rak, ledvična bolezen ali diabetes, je pomembno, da se pred začetkom samomasaže posvetujete s svojim zdravnikom. Nekatere masažne tehnike ali prekomerna stimulacija lahko vplivajo na vaše zdravje in poslabšajo stanje.
  5. Nosečnost: Med nosečnostjo je potrebna previdnost pri izvajanju masaže, še posebej v prvem trimesečju. Priporočljivo je, da se posvetujete s svojim ginekologom ali porodničarjem, ki vam bo lahko svetoval o varnih masažnih tehnikah med nosečnostjo.

Vedno je najbolje, da se posvetujete s strokovnjakom, če imate kakršna koli zdravstvena vprašanja ali dvome glede samomasaže. Le-ta vam bo lahko zagotovil ustrezne smernice glede primernosti masaže za vaše individualno stanje.

samomasaza-obraz

Naučite se pravilnih tehnik in gibov

Če se želite naučiti več tehnik samomasaže ali pa bi se radi izpopolnili na področju manualne terapije, lahko razmislite o tečaju masaže. Na tečaju boste pridobili znanje o pravilni izvedbi masažnih tehnik ter spoznali različne metode za lajšanje bolečin in sproščanje napetosti v telesu.

Za najboljše rezultate je pomembno, da se samomasaža izvaja redno in postopoma povečuje intenzivnost ter trajanje masažnih seans. Ne pozabite tudi na pravilno dihanje med masažo, saj lahko to dodatno prispeva k sprostitvi telesa in uma. Pomembno je da svoje funkcije in anatomijo svojega telesa dobro poznate.

Anatomija, fizionomija in tečaj masaže

Tečaji masaže vključujejo praktično usposabljanje, kjer se udeleženci učijo različnih tehnik masaže, pravilne drže in uporabe pritiska ter gibanja pri masaži. Poleg tega so vključena tudi predavanja o anatomiji telesa, funkcijah mišic in sklepov ter o vplivu masaže na telo in um.

Razumevanje anatomije in fiziologije telesa je ključno za učinkovito izvajanje masaže. Znanje o strukturi mišic, kosti, živčevja in drugih tkiv nam omogoča, da natančno določimo pritisk, gibanje in smer masaže ter preprečimo morebitne poškodbe ali nelagodje.

Pomembno je razumeti, kako delujejo mišice in sklepi ter kako so povezani s preostalimi deli telesa. To nam omogoča, da ciljno delujemo na določene mišične skupine ali območja, ki povzročajo bolečino ali napetost.

Poleg tega znanje o fiziologiji telesa, kot je delovanje živčnega sistema, cirkulacijskega sistema in dihalnega sistema, nam omogoča boljšo razumevanje učinkov masaže na celotno telo. S pravilno izvedeno masažo lahko izboljšamo krvni obtok, sprostimo napete mišice, pospešimo limfni pretok in uravnotežimo delovanje živčnega sistema.

Vabimo vas, da se udeležite tečaja masaže, ki ga ponuja educational-training.si. Na tem tečaju boste pridobili celovito znanje o anatomiji in fiziologiji ter se naučili različnih masažnih tehnik in njihove pravilne izvedbe. Izkušeni in strokovno usposobljeni učitelji vam bodo omogočili praktično usposabljanje in vam nudili dragocene nasvete za izvajanje masaže.

tecaj-masaze-certifikat

Dodaj odgovor

Ta stran uporablja piškotke, da lahko ponudbi boljšo uporabniško izkušnjo. Z brskanjem po strani, se strinjate z njihovo uporabo.